Imanol

New Member
Chia sẻ miễn phí cho các bạn tài liệu: Intership report
INTERNSHIP REPORT
Tran Thi Huyen Trang - K48NEU
ii
  
TABLE OF CONTENTS
ACKNOWLEDGMENT .............................................................................................iEXECUTIVE SUMMARY ........................................................................................iiINTRODUCTION .....................................................................................................iii1. Introduction to the research topic ..........................................................................iii2. Rationales...............................................................................................................iv3. Research questions.................................................................................................iv4. Methodology..........................................................................................................ivCHAPTER I: INTRODUCTION................................................................................1I. General view of Viettel Corporation .......................................................................11. Introduction to Viettel Corporation ........................................................................12. Business Philosophy ...............................................................................................23. Development attitudes ............................................................................................2II. Problem .................................................................................................................2
III.  
Research questions ...............................................................................................3
IV. Methodology.........................................................................................................4V. Scope of the report ................................................................................................4CHAPTER II: THEORETICAL FRAMEWORK ......................................................5I. Introduction .............................................................................................................5II. Theories overview .................................................................................................51. Business across borders ..........................................................................................52. Characteristics affecting consumer behavior ..........................................................63. Definition of customer satisfaction .........................................................................74. Market penetration strategies ..................................................................................7CHAPTER III: ANALYSIS AND FINDINGS ..........................................................9I. The telecommunication market in Cambodia..........................................................91. The factors impact on the telecommunication market in Cambodia ....................101.1 Political factor.....................................................................................................101.2 Cultural factor .....................................................................................................111.3 Developmental Factors .......................................................................................121.3.1 Economics Factor.............................................................................................121.3.2 People’s living standards factor and intellectual levels factor ...............................13

Dành riêng cho anh em Ketnooi, bác nào cần download miễn phí bản đầy đủ thì trả lời topic này, Nhóm Mods sẽ gửi tài liệu cho bạn qua hòm tin nhắn nhé.
- Bạn nào có tài liệu gì hay thì up lên đây chia sẻ cùng anh em.
- Ai cần tài liệu gì mà không tìm thấy ở forum, thì đăng yêu cầu down tại đây nhé:
Nhận download tài liệu miễn phí
 

Các chủ đề có liên quan khác

Top